Dag 16

25 september 2016 - Hangzhou Shi, China

Zelfs op zondag houd het lawaai niet op, smorgens 6 uur staan mensen in militair uniform te schreeuwen en te oefenen met marcheren etc. (Volgende bericht op m'n blog geeft uitleg over dat fenomeen van studenten in militair uniform) gelukkig namen de bouwvakkers het rond een uur of 8 over en werden we opnieuw liefdevol wakker gedreunt.

Mijn vriendin herinnerde me eraan hoe ontspannen ik wordt van muziek (aangezien ik toch best wel gespannen ben over of ik het wel goed doe in mijn rol als leraar vanaf morgen) toen bedacht ik me dat ik vet veel nummers op mijn laptop heb staan, dus sinds dien hebben wij Marco Borsato, Westlife, Ik Divo en af en toe een religieus nummer van m'n afspeellijst door de kamer dreunen, heerlijk, net als thuis. Vandaag ben ik ook de hele dag bezig geweest met alle nummers (meer dan 1000) op mijn 32GB kaartje te zetten om ze op elk gewenst moment op m'n telefoon te kunnen luisteren en me ff lekker terug te kunnen trekken, ondanks de vele gezelligheden hier, merk ik sws aan mezelf dat ik toch ook wel af en toe tijd voor mezelf nodig heb, dus die Neem ik nu meer.

Daarnaast zijn we ff naar buiten geweest om de push-up Challenge te doen, om daarna weer rustig naar huis te gaan vanwege de 30 graden en de luchtvochtigheid van ruim 80% als het niet 90 is. Het is echt warm hier maar het voelt nog warmer xD

Oja! Ik keek door m'n nummers en zag daar een nummer tussen staan die ik vroeger vet veel luisterde wat onderandere begon met de intro van "THUNDERBIRDS"
...maar mijn enthousiasme werd al redelijk snel minder toen ik rond ging vragen in de kamer wie Thunderbirds kent en wie met "tracy-island" heeft gespeeld Inc. Thunderbirds raketten, ik dacht weer terug aan die geweldige tijd dat ik als klein jochie met die spullen van m'n broer speelde terwijl ik er eigenlijk niet aan mocht komen, maar ik vond t gewoon zo ontzettend gaaf xD

-5...4...3...2...1... ..... Thunderbirds are Go!-

1. Marieke Huigen: